Sunny side up

Ik weet met mijn hoofd
dat ik me goed voel
als ik mijn hart volg

Toch wordt mijn hart
keer op keer ingehaald
door mijn hoofd

Wie trapt er tijdig op de rem?
Mijn hart of
Toch mijn hoofd?

Als ze het beide vergeten
moet ik het bezuren
Dan loopt niet alleen
Mijn hoofd over en
Het hart voorbij
maar ik vooral ook mijzelf

Loopt het hoofd
Mijn hart voorbij
Dan voel ik pijntjes en chagrijn
(Heb dan wel het to do lijstje kunnen afvinken ;-))

Loopt het hart
Mijn hoofd voorbij
Dan …
Hé, dat heb ik eigenlijk nog niet zo vaak meegemaakt

Op mijn to do lijstje dan maar
Of bij de goede voornemens
Of als een plakker op mijn voorhoofd

Ik puzzel nog even verder
Hussel ze beiden door elkaar
Leg ze dan ‘sunny side up’
Als puzzelstukjes
Passend in elkaar

Een gedachte over “Sunny side up

Geef een reactie

