Vonk van dromen

Vannacht is de nacht
Voor een reis
Naar mijn dromen

Ik keer in mijzelf
Ga naar daar waar
Alles mogelijk is

Ik zoek het licht
Dat alleen binnen brandt
Open dan mijn ogen

Omarm mijn wijze ziel
Omhul me met sterrenduister
En vind de vonk

Houd hem dichtbij mijn hart
Dat weet
Dat alles wat ik zie

Alles is wat kan zijn
Als ik de dromen van mijn ziel
tot leven laat komen

Met dank aan Lisa Thiel voor de inspiratie voor dit gedicht

3 gedachtes over “Vonk van dromen

Geef een reactie

