Stuiterballetje Namasté

In het midden van mijn lijf
Ter hoogte van mijn hart
Stuitert een klein balletje

Hij wekt me als ik slaap
Geeft me energie voor twee
Laat me lachen als ik huil

Hij brengt me rust
Als in het oog van de orkaan
Als op de bodem van de oceaan

Hij haalt mijn dromen naar beneden
Jaagt op mijn draken en mijn spoken
Laat me nooit alleen

Hij laat me voelen dat ik leef
Overstroomt mijn hart met liefde
Mijn ogen met tranen van geluk

En als mijn lijf ooit niet meer wil
Mijn ogen voor altijd sluiten
Stuitert dat kleine balletje een laatste keer

Van hier en nu
Naar altijd en overal
Namasté

2 gedachtes over “Stuiterballetje Namasté

Geef een reactie

