Pad naar zachtheid

Koud is de nacht
Tot de morgen mij wekt
Met een Grote Beer

Pastel is de horizon
Die mij leidt naar
De essentie van weleer

Magisch is de droom
Waarin ik beland
Keer op keer

Bezaaid met bloemen
Is de oversteek
Naar een warm welkom

Zachtrood is de poort
Die ik doorga
In helende handen

Nachtzwart is de spiegel
Die mij vertelt
Dat ik goed op weg ben

Vederzacht zijn de kussens
En vol van schapenkrullen
Die mijn lijf omarmen

Stil ben ik
Gezegend met al dit moois
En ik neem me voor

Vanaf vandaag leef ik
Met de maan als mijn gids
Op dit pad naar zachtheid

2 gedachtes over “Pad naar zachtheid

Geef een reactie

