Ketel van overvloed

De Ketel van Overvloed
Pruttelt vandaag over
En bedekt de aarde van mijn dag
Met een zilverglanzend laagje

Mijn warmkloppende hart
Slaat als een bezetene
En springt en danst
Als een elfje over vuur

Gevoelens buitelen over elkaar
Reiken tot aan de hemel
En zweven in de lucht
Tot ver daar voorbij

Dan keer ik terug
Naar het vertrouwen dat
Haar basis voor mij in water heeft
Dat de golven zullen brengen

Wat de Maan, mijn zusters en ik
Nodig hebben om gevoed te worden
En naar dat wat ons
Tot in het oneindige verbindt

Geschreven op maandag 2 november 2015

Geef een reactie

